понеделник, 28 октомври 2013 г.

"Life is what happens to you while you are busy making other plans"

Ще бъда кратък.

1. Аргументът, че не сме готови за избори не може да е аргумент.

- защото ако днес не сме готови, значи и 1997 не сме били готови. Значи и Източен Берлин не е бил готов за падане на Берлинската стена. Значи, че и ние трябваше да чакаме, докато другите ставаха свободни. Няма смисъл да чакаме да станем готови, защото никога няма да има такъв момент.

"Life is what happens to you while you are busy making other plans." 
"Животът е това, което ти се случва, докато ти си правиш други планове"

John Lennon


 2. Аргументът, че бабичките гласуват за БСП, малцинствата за ДПС не е аргумент. 

- защото те и утре ще си гласуват за тях. И в други ден също. Всъщност като напуснат след няколко години младите хора, само бабички и малцинства ще останат. И тогава, когато уж бъдем готови, ще сме дори по-малко. А защо ще напуснат? Ами защото им е било казвано, че не сме готови.

Имаме право да получим това, за което се борим, а не това, за което вие не се и борите даже, а само стоите отсрани и давате акъл. Искаме избори сега, т.е. когато е най-ранната възможна дата, което дори и вие знаете, че ще бъде след месеци, но се правите. Въпросът дали сме готови несъществува, защото не може да му се отговори със сигурност.  Ако се притеснявате, че не сме готови, ами просто се притеснявайте.

Аз искам да знам, че в настоящето си върша работата. Не ми трябва врачка, която да ми обещава бляскаво бъдеще. Искам да си получим това, което си заслужаваме. Ако заслужаваме комунисти, нека бъде така. Но аз имам право да знам дали има надежда или не. Ако ще са комунисти, то поне да не си губя времето повече в тази държава.

Не се боря нито за дясно, нито за ляво правителство. Боря се за правото да знам има ли смисъл да живея тук или не. Ако е истина, че 70% или 80% от хората подкрепят протестите, значи има поне малко смисъл и надежда. Ако накрая резултатът е като на предишните, то е ясно, че няма. Но дори и привържаниците на статуквото усещат, че губят почва. Кое и за кога да чакам да стане, за да знам, че сме готови най-сетне? Ми дали като уж дойде момента да сме готови на мен вече няма да ми пука за избори?


Няма коментари:

Публикуване на коментар